fredag 6. august 2010

Nok en hyttetur...

Etter og ha levert 2 av ungene, reiste vi opp igjen på hytta. Eldstefrøkna hadde med seg ei venninne for ikke og kjede seg for mye! Når man er nesten 14år, blir ting fort kjedelig. Rart det der gitt- hvor fjortiss de blir :)
Nå kjenner jeg desverre at ferien til Rune setter sine spor hos meg. Det har ikke blitt en eneste løpetur. Og bare masse god mat og altfor mye godteri. Gud som jeg gleder meg til normale dager igjen.

Dåpen nærmer seg med stormskritt og det er så altfor mye som skal ordnes og lages. Jeg har så vidt satt i gang med bordkort- så får vi se når jeg blir ferdig... Planen var og bli ferdig i god tid, sånn at jeg skulle slippe "i siste liten" prosjekt. Men, kjenner jeg meg selv rett blir det nok det denne gangen også!
Nå skal Rune på konserter i Sverige og Wenche og jeg skal nok en gang på hytta :) Denne gangen skal jeg ha med verdens beste søskenbarn og hennes 2 små sjarmtroll.. Vi håper på litt bra vær, selv om værmeldingen sier noe annet!

Ingen kommentarer: