torsdag 29. juli 2010



HYTTA: Her har vi vært en uke og det har vært så utrolig deilig. Primitivt og enkelt.
Ungene har storkost seg med lek i bekken- de hadde safari en dag også, for å utforske oppover mot vannet. De gikk på rad og rekke og frydet seg hver gang det kom en hindring de måtte passere. De startet med å bygge en hytte også. De gikk på med godt mot og ryddet stedet for kvist og kvast. Etter det ble det ble kun slått på 2 planker, så var ikke det morsomt lenger.
Snuppa har oppført seg eksemplarisk. Har sovet bra både natt og dag, hatt smil på lur og begynt og le. Det er så herlig og høre små barn som begynner og le.
Ellers har dagene gått med til å rydde, vaske og slappe av der oppe. Bare kost oss masse. Rune lagde ferdig en bokhylle faren min startet på i 2008, så nå fikk bøkene endelig en fast plass og bo på. Moren min ble kjempefornøyd med resultatet.
Jeg har fått til 2 løpeturer også. 3 km runden. Første runden ble alle 4 ungene med og løp, og de imponerte meg. Spreke var de. Tur nummer 2 ble Rune med på- og han var mye sprekere og utholdende enn meg, enda han ikke trener i det hele tatt. Han var kjempeflink. Så fikk litt leia av det :) !!! Må ta meg sammen nå!
Når Wenche begynner og spise litt mer normal mat, har jeg lyst til og gå til toppen av Snørvillen- jeg har bare gått dit på ski om vinteren. Det er et mål jeg gleder meg til.
Uansett har det vært en alle tiders uke på hytta. Vi gleder oss allerede til og reise opp igjen :)

Ingen kommentarer: