fredag 13. august 2010

Hverdag..





Etter ferien tok jeg et bilde av Wenche mens hun koser seg i badebalja :) Liker bildet utrolig godt.





Da var Rune ferdig med ferien for denne gang. Det har vært 3 fine uker- og det har vært godt og ha pappa hjemme sammen med oss. Wenche har fått all oppmerksomheten + litt til- så det har ikke vært like lett denne uka når jeg har vært alene med henne igjen.. For mammaer har jo ingening annet og gjøre enn og underholde små babyer :P
På onsdag snudde hun seg fra rygg til mage for første gang :) Da er vi inne i en ny epoke. Nå må vi hjelpe henne tilbake på rygg når hun blir sliten! Og det skjer hele tiden :) Vesle, store jenta til mamma <3

Treningen jeg var så godt i gang med har stoppet helt opp!!!!! Og jeg som var så bestemt på at denne gangen skulle jeg være flink... Det er jammen godt man kan starte på igjen og igjen og igjen.....
Nå er det dåpsforberedelsene som er viktige! Jeg har fått mange gode ideer av en venninne som er kjempe kreativ! For øyeblikket er det bordkort som gjelder.. Men er heldigvis snart ferdig. Bilde kommer :)

Ellers er det late dager- regnet høljer ned og selv om jeg er lagd vanntett og burde ha trillet en tur blir det liksom vanskelig med den dørstokkmila..... Krysser fingrene for regnestopp snart :) Vil ha fint og varmt vær før vinteren setter inn.. Apropo vinter. I går satt der ihvertfall 300, om ikke flere, fugler på ledningene utenfor huset. Det var et forferdelig bråk. For meg er det et veldig dårlig tegn! Jeg vil ikke ha vinter ennå!! Er ikke helt klar for det kjenner jeg...

Ingen kommentarer: