mandag 9. august 2010

Strålende vær :)

I helgen har vi vært på hytta...... Nok en gang :)
Denne gangen var det Wenche og jeg som reiste sammen med verdens beste søskenbarn og hennes 2 barn.. Moren min og min eldstemann Anders har ferie der, så de var der sammen med oss.





Lek i bekken og vandring i grøfta :) Leire lager spennende mønster i vannet......








Vann er alltid spennende. Selv om man mister følelse i tær og fingre er lek i/med vann alltid morsomt.










Å gå nedover bekken og utforske små øyer som er dannet er spennende. Når man da sender båten nedover med strømmen er det ekstra spennende og se hvor den stopper....











Rune og Morten har vært i Stockholm på en våt Sonisphere opplevelse, mens VI derimot har hatt helt fantastisk nydelig vær på fjellet. Vi hadde vel rett og slett fortjent det da. Jeg velger ihvertfall og tro det :)

Vi er så utrolig heldige som har mulighetene til og nyte......... og oppleve :)

1 kommentar:

Marit sa...

Fælt som det er hytteturer på dere da :) Men helt enig..hyttetur og naturen som en gedigen lekeplass er det beste som finnes :)Jeg har fått inn flere varer også..pittelitt nytt kan du si:)