lørdag 21. august 2010

Travle dager

Det er litt over en uke igjen til dåp. Jeg synes fortsatt jeg har en viss kontroll og tror jeg er i rute. Men jeg pleier ALDRI og være i rute! Så her er det noe som ikke stemmer!
Bordkortene er i boks :) "Godteposene" er klare til montering :) Og kubbelysene er ferdige. Jeg har laget 10 kubbelys, med 3 forskjellige bilder av Wenche og et dikt på baksiden. Jeg synes de ble veldig søte :)




Tipset fikk jeg på en blogg jeg fant via Marit :) Bildene fikk jeg printet ut på silkepapir, av samboeren til søskenbarnet mitt. Diktene på baksiden stemplet jeg på silkepapiret :)





Ellers er stort sett alle kaker i boks. Vi skal ha koldtbord, så det er veldig greit. Har gode hjelpere som har tatt på seg både kaker og diverse til mat. Det er veldig godt.
Da får vi bare håpe på nøkkel fredag, så det ikke blir kjempestress på lørdag med at alt skal skje da.....

Dåpskjolen har moren min tatt med seg for å vaske og stryke. Den ble første gang brukt i 1915, så jeg turte ikke ta sjansen på og ødelegge noe :) God unnskyldning for og slippe ja :)
Det værste er igjen desverre.... Rune og min bunadskjorte! Æsj altså- hater å stryke! Det er så vanskelig å få pent! Men, i en alder av 33år er det vel på tide og lære det og klare selv ;)

Ingen kommentarer: