lørdag 21. august 2010

Ikke like enkelt

I går kom Rune hjem med- se hva jeg skriver - R O S E R <3 <3 <3
Jammen er jeg heldig. Han er bare så fantastisk flott og grei. Og de var like flotte som han er :








Jeg lever lenge på en sånn flott bukett. Å være hjemmeværende husmor, miste "alt" håret under amming og prøve og holde hus og hjem i orden tar på. Hormonene lurer en hele tiden og kroppen er sliten. Men når man da får litt oppmerksomhet av den man elsker og han får en til og føle seg spesiell... Ja, da klarer man seg en god stund til <3







På kvelden kom naboer opp på en prat. Hun er kjempeflink med blomster. Hagen bugner av flotte fargerike blomster fra tidlig vår til sene høsten. I tillegg har hun poteter og litt annet. Blir imponer jeg :) Se og lær sier jeg bare :)
Og hun hadde med disse til oss. De er bare sååå flotte. De gjør seg virkelig på bordet :)









En venninne av oss har bursdag og jeg skulle lage kort. Men hjernen var helt tom.. Hadde ingen ideer overhode og bruke over 1 time på i det hele tatt og starte..Ikke fant jeg noe motiv som passet og ikke klarte jeg bestemme meg for fargen og bruke.. Rune bestemte til slutt grønt, og sånn ble nå kortet!

Ingen kommentarer: