søndag 26. september 2010

Bursdag!

I dag har vi feiret 9-års dagen til Anders. Gutta i klassen kom og var høyt og lavt i 2,5 time.
Jeg tror de koste seg masse, med pita pizza, gele, is og sjokoladekake.





Anders ønsket seg en fotballkake og sånn ble den:














Legg merke til tilskuere med norske flagg og corner flaggene :) De røde spillerene hadde 2 innbyttere. De gule hadde ALLE ute pga. skade, så de hadde ingen innbyttere- stakkars!
Takk til Mariann for tips ;)
Og takk til Anniken som lagde fotballen :)

Må tilføye at jeg gleder meg til de blir enda litt større. Når de kan snakke sammen og ha det morro UTEN skrik og hyl! Det er jo stort sett det eneste de gjør!

Helt til slutt vil jeg også takke verdens beste kjæreste med hjelpen. Du stiller opp og ordner alt for oss. Anders og jeg er heldige :) Det er ikke alle som hadde ryddet opp ALT etter bursdagen- Til og med støvsugd og flyttet tilbake alle møbler til sin plass.
JEG ELSKER DEG <3>

1 kommentar:

Marit sa...

Litt av en kake da..tipper bursdagsbarnet var fornøyd:)