lørdag 2. oktober 2010

Dårlig med trening :(

Det har vært dårlig med trening på meg om dagen- faktisk lenge..... Jeg begynte så bra, men dabbet av når ferien satte inn. Og etter ferien har jeg ikke fått til noe som helst... ÆSJ ALTSÅ- Men har bare meg selv og takke.... SÅ takk skal du jammen meg ha!!!!!!!
Men, jeg har fått til noen trilleturer med Wenche snuppa da :) Har vel gått ned til Hønefoss en 5-6 ganger, "runden" et par ganger og trilletur med Mats på ca 5km. Pluss at det blir mye gåing hit og dit hjemme. Opp trappa med klesvask og rydding....
Jeg har sittet endel med kort da- kost meg masse på kvelden etter at snuppa har sovnet. Det er deilig og koble av. Bare kose meg med stempel og farger.. Vanskelig- JA, men veldig morsomt.
Jeg har rydda oppe på loftstua så alle tingene mine har kommet inn i hyller. Nå blir det mye lettere og finne frem til de tingene jeg skal bruke... Jeg rydda ikke bort eclipsemaskinen min da :) Den tenker jeg og bruke i vinter :P Vel, vi får se da :) :) :)

Ingen kommentarer: