lørdag 18. september 2010

Lilla kort

Jeg var nede hos Marit venninne her en kveld. Der satt det 3 glade damer og fargela stempler :) Jeg skulle egentlig rett hjem, men det tok visst noen timer istede!
Jeg fikk utdelt 3 stempler og satte i gang. Når siste av 3 var ferdig fargelagt, våknet frøken snupp og jeg måtte haste hjem og gi mat.

Her er resultatet av det første :)





Dette er et kjempesøtt stempel fra Kraftin Kimmie.







De 2 siste jeg fargela er en utfordring fra Marit :) Så vi får se hva som kommer ut av de.....

Jeg har ihvertfall hatt en herlig kveld med kort og kos :)

2 kommentarer:

Marit sa...

Du er jo skikkelig i siget med kortlaging for tiden. Også så fine de blir:) Den jenta er bare herlig...Nå gleder jeg meg til å se du bruker alfabetene også:)

Guri sa...

Takk Marit :)
Jeg har fått litt dilla nå.... Litt hver kveld når snuppa har lagt seg..
Har ikke turt og bruke alfabetet ennå, men snart.. Veldig snart... Siste utfordring fra deg gjenstår ;)