tirsdag 21. september 2010

Utfordring #1 fra Marit

Jeg har fått dilla, og har lyst til og lage kort på kort på kort på kort :) Men det går jo ikke.. Snuppa krever masse om dagen, så kort blir på kveldstid etter legging. Men jeg storkoser meg med ALT om dagen :D




Da jeg var nede hos Marit her en kveld, fikk jeg utdelt 2 stempler som skulle fargelegges og puttes på et kort. Enten sammen, eller hver for seg. Jeg endte opp med hver for seg og her er resultatet av det første :)




Som alltid: Guttekort er vanskelig.. Men ganske fornøyd alikevel. Starter opp med neste utfordring nå, så får vi se :)

2 kommentarer:

Marit sa...

dette klarte du med glans Guri..og du blir jo bare flinkere og flinkere...herlig han fyren her..sånn passe rampete:D

Guri sa...

Takk takk :)
Har en VELDIG god læremester ;)
Han er utrolig tøff- Det var morsomt og lage dette kortet :) Faktisk er jenta værre.... Hmmmm..