søndag 18. juli 2010

Avslappende :)

Rune (samboer), har 3 ukers ferie, og vi startet med en helg på hytta sammen med moren min.
Wenche (3mnd), Rune og jeg reiste spente oppover fredag ettermiddag. Hvorfor spente? Jo, vi var der i all hemmelighet for 2 uker siden og bygget en platting :)
Moren min (verdens beste), ønsket seg et sted og sitte med kaffekoppen sin ute. Så siden hun alltid er så snill mot oss, ville vi gjøre noe hyggelig tilbake. Og ja! Hun ble veldig glad og kjempe overrasket.
Wenche liker tydeligvis fjellet, for hun har vært en engel hele helgen. Hun har pludret, smilt og vært kjempefornøyd. En herlig start på ferien.
Jeg fikk tatt meg en løpetur også :) På 3km. Så litt fornøyd med det.

Søndag kveld fikk vi de 4 siste ungene i hus- så nå har ferien startet for alvor.
Mandag fikk jentene hver sin venninne på overnatting- så fullt hus.

DEILIG MED FERIE....

Jeg bestiller herved sol- sol- SOOOOL :D

Vi tar en dag av gangen og ser hva vi finner på.

Gleder meg <3

Ingen kommentarer: