torsdag 15. juli 2010

Da er jeg i gang ? :)


Da er jeg igang :) .... tror jeg :P

Planen er å bruke bloggen som oppmuntring til trening og trivsel :)

Etter svangerskapet er kondisen på bånn og i mellom amming, matlaging, unger og hjem er det godt og komme seg ut litt- bare for å slippe stress og tanker, og bare nyte :)

Jeg synes det er morsomt å lage kort, og kommer nok til og legge ut bilder av noe av det jeg lager.. Er helt i startfasen, så har MASSE og lære, og tips mottas med TAKK :)

I tillegg skal jeg prøve og notere turer og aktiviteter jeg foretar meg :) Tenker at om noen følger med :), er det greit og være flink og faktisk bevege seg litt :) Morsomt er det også, og se om det hjelper :)

Nå sover frøkna, enn så lenge.. Hun pleier bare og sove korte intervaller på 15-30 min.. Så det er ikke mye tid og starte på noe.. Det som er fint, er at bordet jeg sitter og lager kort på, bare kan være overfyllt og rotete :) Det er bare meg og hobbytingene mine :)
..... Vel, når alle ungene er i hus, må det ryddes litt. De pleier og sitte og spille spill her- innimellom :) Ellers liker eldstefrøkna og lage kort også, så det er gøy :)

Forrige mandag var jeg så heldig at ei venninne tok meg med og løp :) Første turene på 4 år. Og DET VAR SÅÅÅÅÅ DEILIG :) Ubeskrivelig var det.. Dette er noe jeg virkelig har savnet! Så jeg krysser fingrene (og tærne!!) for at kneet ikke begynner og tulle. For dette VIL jeg fortsette med :) Tur nr 2 ble torsdag- og det gikk kjempebra. Tirsdag denne uka, løp jeg intervaller med ei annen venninne :) Hun fikk en gutt like etter meg, så vi er i samme båt :) Det er godt og ha flere rundt seg som har samme interesser :)

Jeg har laget noen kort innimellom mens snuppa har sovet, prøver og legge ut noen av dem- så får vi se :)

Dette kortet lagde sønnen min til en kompis :)
Dette ble et bursdagskort til ei venninne av meg i England :)
Dåpskort til en som er født 10 dager før snuppa vår



Ingen kommentarer: