fredag 15. oktober 2010

3 kort på èn dag

I dag har jeg virkelig vridd hodet for å prøve og finne løsninger! Og JA- jeg synes fortsatt gutt og mannekort er vanskelig.. Der må jeg virkelig øve meg altså!
Men, jeg har fått til 3 kort i dag- og det er jo ikke så værst :) Mannekortet brukte jeg laaaang tid på..


Et bursdagskort til gutt/ungdom.
Rune trodde først det var et kort til jente, så jeg ble litt i tvil om dette egentlig ble bra nok! Men jeg lar det være sånn- synes lilla fint kan brukes til gutt, så lenge det ikke er for mye!








Sånn ble kortet til mann.... Synes bilen var råtøff- en gammel Honda :) Bilen fikk jeg av Rune... Han tok den med fra jobben :)














Et lite grønt julekort... Egentlig er blått finest og bruke til jul, men siden skjerfet til snømannen er grønt, ble det nå sånn!








Det har vært en fin kveld, og jeg gleder meg til i morgen. Kanskje det blir flere kort da? Vi får se..
Nå er det natti natt!

Ingen kommentarer: